Mozilla Firefox 1.5

Jenycek klfree.net na ramdata.org
Čtvrtek Prosinec 1 12:26:39 CET 2005

Prisel jsem na to ze je nova a hned jsem si stahnul Portable Suite
Office. Kde je FireFox 1.5, ThunderBird 1.5, StarOffice 2.0, Gaim,
Portable AbiWord 2.4.1, File Zilla 2.2.17, NVU a Sunbird 0.2. A to vse
ve velikosti, ze se to vejde na jednu 256 MB flasku a neni treba
instalovat nikam na PC. Staci jen zasunout Flashku do USB portu v
jakemkoliv PC a mate k dispozici kompeltni kancelar.

Vice info: http://johnhaller.com/jh/useful_stuff/portable_apps_suite/

Jenycek
ICQ:   296917876
email: klfree(dot)net(at)ramdata(dot)org
http://www.ramdata.org