Termin clenske schuze

rada.polacek rada.polacek na tiscali.cz
Středa Srpen 31 22:34:01 CEST 2005

Ja teda nevim, proc poradne resite takovou blbost....
Pokud chcete aby se tam nekdo za vas dostal, pojistete si to overenim ne?
Jinak navrhuji (navrhy zmeny stanov jsem jeste necet), aby hlasovani na
hromade nebylo mozne v zastoupeni.

Jinak ja svoji prihlasku na sto pro nenajdu:-)

Radek

-----Original Message-----
From: kladno-bounces na sluzby.klfree.net
[mailto:kladno-bounces na sluzby.klfree.net]On Behalf Of tom712
Sent: Wednesday, August 31, 2005 10:27 PM
To: kladno na sluzby.klfree.net
Subject: Re: Termin clenske schuze

To je vinikajici napad.

Takovou zadost o clenstvi bych sice sam doma mel problem najit, ale zase
si muzem byt jisti ze ji maji jen clenove.
Podpis by se tedy zkontroloval podle ni.
Okopirovani stoji par kacek a nemusi se clovek vlacet na urad. Sisce se
to da sfalsovat, ale ja teda nevim jesteli ma nekdo zas takovej zajem to
delat...

A oficialni stanovisko VYDANE RADOU prosim co nejdriv :-)