Termin clenske schuze

Hvozd debata na centrum.cz
Středa Srpen 31 22:39:32 CEST 2005

Chlapci, nejsme P CR : ))
Proste ja osobne si myslim, zebychom meli mit jistotu, ze vsichni na schuzi
budou "legalni".
Proto jsem jednoznacne pro uredne overene plne moci.
Neberme to jako buzeraci, ale jako "akt" ochrany Schuze clenu.
Dik.

H.
"Petr Kosmac" <kosmac na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.5110.1125511861.31077.kladno na sluzby.klfree.net...