Termin clenske schuze

QiQo (Qido Qorex) qiqo.cutnospam na sendmail.cz
Středa Srpen 31 20:36:34 CEST 2005

Dne Wed, 31 Aug 2005 20:13:24 +0200 napsal/-a Vilik1 <hauptman na volny.cz>
příspěvek následujícího znění::

> Potvrzuji ze na dopravnim inspektoratu muzu naprosto vse delat za mamu -
> plnou moci napsanou ten den doma v ruce.
>
> Vilik1
>
> P.S. K5 ma sice pravdu ale do jeho postu jsem byl rozhodne pro
> neotravovani
> lidi chozenim nekam na urad - po jeho postu jsem na vazkach ale zdravy
> rozum
> zvitezi a jsem pro uznavani neoverenych plnych moci stale

Ahoj, no ja bych videl naprosto jednuduchy reseni v tom, ze zmocnenec
zaroven s predlozenim plny moci prokaze totoznost pred vstupem na clenskou
schuzi. Mimochodem mam pocit, ze ani posta to nechce uredne overeny. O
dopravnim inspektoratu to vim.

S pozdravem, QiQo

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)