Termin clenske schuze

Petr Kosmac kosmac na seznam.cz
Středa Srpen 31 20:22:15 CEST 2005

Zdravim,

nevim co to tady porad resite,

ale souhlasím s Vilíkem a potvrzuji take, byl sem registrovat na dopravnim
inspektorátu osobní automobil s plnou moci, podepsanou doma, za nekoho
jineho.

S pozdravem

Zabijakovic :-)

-----Original Message-----
From: kladno-bounces na sluzby.klfree.net
[mailto:kladno-bounces na sluzby.klfree.net] On Behalf Of Vilik1
Sent: Wednesday, August 31, 2005 8:13 PM
To: kladno na sluzby.klfree.net
Subject: Re: Termin clenske schuze

Potvrzuji ze na dopravnim inspektoratu muzu naprosto vse delat za mamu - s
plnou moci napsanou ten den doma v ruce.

Vilik1

P.S. K5 ma sice pravdu ale do jeho postu jsem byl rozhodne pro neotravovani
lidi chozenim nekam na urad - po jeho postu jsem na vazkach ale zdravy rozum
zvitezi a jsem pro uznavani neoverenych plnych moci stale

"K5" <darth.moula na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:df4qk9$cnc$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Hehe, zkus jít na policii nebo před soudce někoho zastupovat s papírem,
> na kterém je "nějaký" podpis a není u něj kulaté razítko. Schválně, kam tě
> s takovým papírem pošlou...
>
> A Schůze členů není žádné bezvýznamné ořezávátko, aby nám členům
> mohlo být jedno, kdo využívá práva hlasovat. Tak třeba někdo přinese
> 700 zmocnění (neověřených) a navrhne a hravě schválí zvýšení měsíčního
> členského příspěvku na 1000 Kč.
>
> "karfik" <karfik na mail.klfree.net> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.5041.1125476746.31077.kladno na sluzby.klfree.net...