Termin clenske schuze

K5 darth.moula na seznam.cz
Středa Srpen 24 21:53:48 CEST 2005

Konečně, furt jsem to tam nemohl najít, protože jsem hledal rok nebo 12 měsíců
a řádek b) jsem prostě neviděl. Když Rada a KK skončí 1. října a schůze bude
31. října (dle Stanov může), Sdružení bude bez statutárního orgánu, což není ze
zákona možné. A Stanovy nejsou nad zákony, takže mě z toho vychází, že mandát
Rady a KK končí po 13ti měsících nebo dříve konáním Schůze na jejímž programu
je volba nových orgánů. Myslím si, že Stanovy by se v tomto duchu měly přepracovat
(nebo se musí změnit zkrátit periodicita Schůze členů).

K5
(pro neznalé: t.č. předseda, ze kterého si poslední dobou dělají všichni prdel)