Termin clenske schuze

Mr.Gespant mrgespant na seznam.cz
Středa Srpen 24 21:12:35 CEST 2005

Myslim, ze jako toho času předseda Sdružení, bys měl být seznámen se
Stanovami - pokud ne, tak je to tvoje ostuda. Stanovy mluví jasně :

§17
Složení a funkční období

(6) Funkční období členů Rady je jednoleté.
(7) Členství v Radě zaniká:
	b) uplynutím funkčního období,

myslim, ze nyni je to snad i tobe jasne...

Mr.Gespant