dědek v klobouku

Contour contour na sayph.cz
Pondělí Duben 18 21:14:53 CEST 2005

Přestože jsem jinak skoro fanatickej zastánce dodržování w3c norem, tak
u html4 transitional webu, kterej je navíc v tabulkách, by mi to asi tak
moc nežralo... stejně vzhledem k dtd to pojede ve většině asi v quirku.

Btw, nemam rád Sama :)

Conty

>>> data="http://www.klfree.net/image/klfree/klfree.swf"