dědek v klobouku

tom712 tom712 na atlas.cz
Pondělí Duben 18 18:31:36 CEST 2005

No to je pravda. Dyz se to nezobrazi v Opere ani ve Fajrfoxu, ktery
pouziva asi nejvic lidi, tak to je docela napytel. Je tam ted jen
takovej bilej pruh, mne je tez celkem jedno ze to neni valid.
Proste dobrovolnici z mozillatejam prohlizecema nebudou...

>>> data="http://www.klfree.net/image/klfree/klfree.swf"