Re: dìdek v klobouku

Strazhce infobox.oleg na quick.cz
Pondělí Duben 18 00:04:07 CEST 2005

No taky jsem musel pustit iexplore (moc jsem se bal a doufal, ze klfree
neinstaluje zadny dodatecny spyware krom toho, co uz v pocitaci asi mam) a
je to super napad :)
Ted akorat aby to fachalo v lisce :(
Strazhce
"QiQo (Qido Qorex)" <qiqo.cutnospam na sendmail.cz> píše v diskusním příspěvku
news:op.spea0ufg5072o6 na news.klfree.net...