dědek v klobouku

QiQo (Qido Qorex) qiqo.cutnospam na sendmail.cz
Neděle Duben 17 23:23:08 CEST 2005

Dne Sun, 17 Apr 2005 12:10:33 +0200 napsal/-a Kamil Vrátný
<ostiarius na centrum.cz> příspěvek následujícího znění:

> Tro¹ku mì to pøipadá jako kýè, dát k logu klfrree strýèka Sama, vypadá to
> pøinejmen¹ím komicky a malièko neserioznì.
> A nebo jsem kliknul blbì a je to nìjaký funny web?
>
> ostiarius

Vau, tak to je mazec... Naprosto skvela reklama :) Jaka bude dalsi faze?
"bobika" ala centrum a nebo zkusite zapojit nahaty baby a slogan "Pridej
se k nam, namorniku....jsme vesely, jsme hravy, jsme sdruzeny v
klfree.net."?

P.S.: Osobne jsem pro kombinaci obou reseni :o)

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)