Sponzoring soukrome firmy

Svata Dedic garat na volny.cz
Středa Září 29 14:40:47 CEST 2004

Cau,

Vim, ze jsem maxiprudic, ale chci brzdit :)

Docent wrote:
> Døetovice se budovaly èleny KlFree a je dost málo pravdìpodobné, ¾e na to
> byly pou¾ity jiné peníze ne¾ KlFree, ¾e?

Doklady nejsou -- zadny div, kdyz se vetsina veci plati hotove a
vydejove doklady se nevypisuji podrobne. Tedy NEVIME. Pravdepodobnosti
si kazdy musi odhadnout sam.

To jestli nekdo venoval svuj cas soukromnikovi misto Sdruzeni by melo
vadit predevsim tem, kdo ho venovali. Ostatnim uz vyrazne mene (neni to
jejich cas a usili) - i kdyz takhle spotrebovany cas logicky chybi jinde.

-Svata