Sponzoring soukrome firmy

Docent nedruzstevnik na quick.cz
Středa Září 29 14:33:25 CEST 2004

Dřetovice se budovaly členy KlFree a je dost málo pravděpodobné, že na to
byly použity jiné peníze než KlFree, že?

BTW když jsem z Japanova příspěvku usoudil, že spojení do Dřetovic je
dobudované, otázal jsem se ho mailem, jak by to bylo s případným
pokračováním do Cvrčovic.

Odpověď žádná -  že by už tehdy byl s Dřetovicemi nějaký záměr???

Docent

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:cjbo7v$cda$1 na lit.fsid.cvut.cz...