Re: informovanost èlenù

Hvozd debata na centrum.cz
Sobota Září 25 11:27:34 CEST 2004

> Rada informuje - kdy, kde prosimte? Co jsem slysel na VH o
> informovanosti neodpovida tomu co se ted deje.

Hmm Ahoj,

To rika clen byvale gardy, ktera malem znicila sdruzeni, blokovala predani
majetku... je toho moc...vsichni vedi.
Uz te slysim jak rikas..ja o nicem nevedel... to si nech pro nekoho jineho.

Tahle Rada udelala pro nas uzivatele mnohem vic, nez ta stara...

Stydim se za takove cleny, jako jsi TY! Driv to tak nebylo, ale dnes se
stydim. Nevim kluci co Vas to popadlo?? Jsou v tom penize?

"Viperx" <viperx na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cj3cur$kn1$1 na lit.fsid.cvut.cz...