informovanost členů

Viperx viperx na seznam.cz
Sobota Září 25 11:13:14 CEST 2004

Hledat Silver na www.klfree.net - Vašemu dotazu neodpovídá ani jeden
článek. Prosím, opakujte vyhledávání.

Hledat Silver na News - Zadna oficielni zprava - bludy od lidi typu
Lubie a spol pro me nejsou smerodatne.

Dej sem odkaz na to kde bylo oznameno AP Silver a kde je uvedeno co tam
je. Je mozny ze sem to prehlid a ze to funkce "hledat" nenajde.

Rada informuje - kdy, kde prosimte? Co jsem slysel na VH o
informovanosti neodpovida tomu co se ted deje.

Ja nevidim problem s tim ze to nebyla oznamena instalace pojitek - vidim
problem v tom ze kdyz se nekdo zepta tak je mu zamerne mylne odpovezeno.

Viperx

P.S: Do toho co delam ti VUBEC nic neni. Kazdopadne pro zadnou z
organizaci ktere si zminil nepracuju (mysleno zamestnanecky pomer
samozdrejme :-) ).