Re: informovanost èlenù

lubie lubie na t-email.cz
Sobota Září 25 10:40:16 CEST 2004

"Viperx" <viperx na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cj39n1$kfr$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Flashx a Lubie co takhle prestat placat nesmysly!!! A psat tu ocividny
> lzi????

Ja(my) si budu placat nesmysly kdy chci a kde chci...je na tobe jak s nima
nalozis...

> Fakt tohle me dokaze zvednout ze zidle. Nekdo se slusne zepta a vy mu
> zacnete psat bludy (uredni obludy).
>
> Jel jsem dneska rano kolem Silveru (nebo jak se to jmenuje - ja vo tom
> AP vlastne nevim... nikdo nikde nenapsal ze to AP je tady a tady, je tam
>   tohle a tohle...) a co tam nevidim.... dve nadherne anteny zarici
> novotou. A skutecne to nejsou wifi paraboly!!! - vazne si myslite ze to
> clovek nepozna???

jak kdo..

> Co je to teda za anteny???? Jedna mirici na Pragl a druha nekam do
> Kladna (sitna nebo rozdelov). Vazne chcete tvrdit ze to jsou wifi
> paraboly??? Fakt fun... Ja bych rek ze to jsou naky 10GHz nebo neco
> vyssiho... vazne to z ty silnice nepoznam... ale co poznam ze s wifi to
> nema VUBEC nic spolecnyho!!!

nekdo to hold pozna

> Cili ptam se nyni: Co je to instalovano za pojitka naproti OK Elektro v
> Americke ulici? Maji neco spolecneho s kLfREE?¨
>
> Dekuji za SLUSNOU odpoved - prosim jen fakta, omacka me nezajima.

mno odpoved uz jsem napsal - viz muj minuly prizpevek - na strankach
kLfREE.NET je myslim jasne napsano co tam je, ne? Ja si myslim, ze to z toho
clanku jasne vyplyva..?