informovanost členů

Viperx viperx na seznam.cz
Sobota Září 25 10:17:52 CEST 2004

Flashx a Lubie co takhle prestat placat nesmysly!!! A psat tu ocividny
lzi????

Fakt tohle me dokaze zvednout ze zidle. Nekdo se slusne zepta a vy mu
zacnete psat bludy (uredni obludy).

Jel jsem dneska rano kolem Silveru (nebo jak se to jmenuje - ja vo tom
AP vlastne nevim... nikdo nikde nenapsal ze to AP je tady a tady, je tam
  tohle a tohle...) a co tam nevidim.... dve nadherne anteny zarici
novotou. A skutecne to nejsou wifi paraboly!!! - vazne si myslite ze to
clovek nepozna???

Co je to teda za anteny???? Jedna mirici na Pragl a druha nekam do
Kladna (sitna nebo rozdelov). Vazne chcete tvrdit ze to jsou wifi
paraboly??? Fakt fun... Ja bych rek ze to jsou naky 10GHz nebo neco
vyssiho... vazne to z ty silnice nepoznam... ale co poznam ze s wifi to
nema VUBEC nic spolecnyho!!!

Cili ptam se nyni: Co je to instalovano za pojitka naproti OK Elektro v
Americke ulici? Maji neco spolecneho s kLfREE?¨

Dekuji za SLUSNOU odpoved - prosim jen fakta, omacka me nezajima.

Viperx