P2P v Klfree je stale zakazano pouzivat

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmail.cz
Středa Září 22 20:51:00 CEST 2004

Dne Wed, 22 Sep 2004 20:33:33 +0200 napsal/-a K5 <darth.moula na seznam.cz>
příspěvek následujícího znění::

> Pøipomínám, ¾e stále platí pùvodní zákaz pou¾ívání P2P programù v síti
> Klfree.
> udìlal
> Beny v únoru, kdy¾ naøídil zakompilovat do DOORu modul pro technické
> zakázání
> P2P programù. Myslel jsem, ¾e jsme tady rozumní lidé, kteøí to do
> zprovoznìní
> traffic shapingu vydr¾í bez P2P, ale vidím, ¾e budou muset nastoupit
> tvrdé restrikce.
>
> Tak¾e se zklidnìte a poèkejte. Kdy¾ u¾ jste museli èekat pùl roku, tak
> se to tìch
> [...]
Ja myslel ze je dc zakazano ven, ne vevnitr site. Jestli chces tak ja
vypnu i ten dc hub i vevnitr, ale je to vecna skoda.
Tady slo o to, ze ani na ten vnitrni nemohli lidi ze svedsky a podobne.

Ale jak sem rekl, sem to okamzite schopnej vypnout.....bude me to stvat,
ale udelam to.

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)