P2P v Klfree je stale zakazano pouzivat

K5 darth.moula na seznam.cz
Středa Září 22 20:33:33 CEST 2004

Připomínám, že stále platí původní zákaz používání P2P programů v síti Klfree.
A protože je síť čím dál tím míň průchozí, nenuťte mě udělat to samé, co udělal
Beny v únoru, když nařídil zakompilovat do DOORu modul pro technické zakázání
P2P programů. Myslel jsem, že jsme tady rozumní lidé, kteří to do zprovoznění
traffic shapingu vydrží bez P2P, ale vidím, že budou muset nastoupit tvrdé restrikce.

Takže se zklidněte a počkejte. Když už jste museli čekat půl roku, tak se to těch
pár dní snad nezblázní.

K5

"QiQo (Qido Qorex)" <qiqo(cut-nospam)@sendmail.cz> píše v diskusním příspěvku news:opseqm0ftk1skkkk na news.klfree.net...