Re: Pu*jc(ování médií místo sosání - dobrý nápad! - FTP

Magus magus na snailmail.ch
Čtvrtek Září 16 10:09:00 CEST 2004

To se asi bude tykat me :-) Kdyz se na chvili rozchodil na lokalu DC, tak
jsem si FTPko vypnul. Potom jsem si myslel, ze uz ten FTP search nefunguje
(myslel jsem, ze je stale na doksy.klfree.net :-/
Nahodim hned, jak se k tomu dostanu.

"Jerry!" <promne na centrum.cz> píąe v diskusním příspěvku
news:cibgiv$v5p$2 na lit.fsid.cvut.cz...
> No už je to dávno co jsem to delal, ale nabízím alternativu - pokud máte
FTP
> server, tak jsem delal nejakej vyhledávac. Stací se mrknout na
> http://jerry.klfree.net/ pár lidí tam i je. Lze samozrejme rozlišit nejaká
> ta práva na prístup k legálním/ostatním vecem. Pro zájemce co chtejí mít
> vlastní verzi ci se jen kouknout, tak zdrojáky etc. mám na
> http://www.volny.cz/tequilacup/skola/ Jinak bych rád apeloval na lidi co
> jsou prihlášení, aby si svuj ftp server poušteli, jinak je to na nic
> (naposled jsem jejich ftp videl online v cervnu :(
>
> Jerry!
>
> "Jaroslav Kodet" <taranis na seznam.cz> píše v diskusním príspevku
> [...]

Daląí informace o konferenci Kladno