Re: Pu*jc(ování médií místo sosání - dobrý nápad! - FTP

Jerry! promne na centrum.cz
Čtvrtek Září 16 09:48:24 CEST 2004

No už je to dávno co jsem to delal, ale nabízím alternativu - pokud máte FTP
server, tak jsem delal nejakej vyhledávac. Stací se mrknout na
http://jerry.klfree.net/ pár lidí tam i je. Lze samozrejme rozlišit nejaká
ta práva na prístup k legálním/ostatním vecem. Pro zájemce co chtejí mít
vlastní verzi ci se jen kouknout, tak zdrojáky etc. mám na
http://www.volny.cz/tequilacup/skola/ Jinak bych rád apeloval na lidi co
jsou prihlášení, aby si svuj ftp server poušteli, jinak je to na nic
(naposled jsem jejich ftp videl online v cervnu :(

Jerry!

"Jaroslav Kodet" <taranis na seznam.cz> píše v diskusním príspevku
news:41493333.8060609 na seznam.cz...

Daląí informace o konferenci Kladno