Bananas update 14.9.2004

Skudlik skudlik na centrum.cz
Středa Září 15 14:39:13 CEST 2004

Cau,

banana mas a nejakou chvili mit asi budes (64 strop). Neslo ani tak o
mnozstvi, ale ze jsi to mel pusteny na_plny_kule nekdy v 6 vecer, kdy
zacinala byt sit vytizena. Musis brat, ze kdyz ti to jede 100kB/s, tak zeres
1/5 cele soucasne konektivity klfree. Tohle neni moc ohleduplne chovani k
ostatnim, kteri se vecer marne snazi dostat na web.

Obecne pokud nekdo stahujete vetsi mnozstvi dat, tak prosim pokudmozno v
noci (0:00+) pripadne dopoledne.

Skudlik.

"Candy" <krahola na tiscali.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ci9b87$qie$1 na lit.fsid.cvut.cz...