Bananas update 14.9.2004

Candy krahola na tiscali.cz
Středa Září 15 14:04:57 CEST 2004

Hoja,
jááj zase banán :) včera dopoledne jsem zase sosal,no joo já vím.
Dělal jsem komp a potřeboval jsem nějaké věci.
Nemůžu se mrknout na gomen tak ani nevím kolik jsem sosnul ale i giga je
hodně já vím,
Mrzí mě to ale bylo to nutné.Nedotknu se už DCčka do schválení jeho
používání (tedy jestli tato doba někdy nastane)
Jestli jsem udělal někomu starost moc se omlouvám.
S pozdravem
    Candy

"Candy" <krahola na tiscali.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ci6ls0$k5j$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Potřeboval jsem konkurenci MS,je na 4 CD.
> Potřeboval jsem uz jen dotahnout 1 a 3 CD a tento tyden končím :)
>
> "Flashx" <flash-x na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:ci6hle$jv3$1 na lit.fsid.cvut.cz...

> vsesmer

byl