DC++ bananas update

Skudlik skudlik na centrum.cz
Sobota Září 11 23:43:17 CEST 2004

candy.klfree.net  -  omluva prijata, omezeni zruseno

Nebyl to prece zadnej trest . jen takove mensi varovani. Samozrejme pokud by
se vyskytla nejaka recidiva, je docela mozne, ze by mohl prijit i nejaky
trestik ....

Hlavni je, ze se dari naplnit cil nasi vychovne-vzdelavaci bananove souteze
a ze si Candy uvedomil, ze bylo neco spatne. Co vic si prat :)

Skudlik.

"Candy" <krahola na tiscali.cz> píše v diskusním příspěvku
news:chvblj$vhv$1 na lit.fsid.cvut.cz...