DC++ bananas update

Candy krahola na tiscali.cz
Sobota Září 11 19:10:47 CEST 2004

Hoja všem,
veřejně se celé síti omlouvám,přečetl jsem si konferenci až dnes po dlouhé
době a nevěděl jsem co se zde děje.
Proti trestu nic nemám a souhlasím s ním (snad se někdy zruší) :)
Nechal jsem se unést přenášením dat a opravdu jsem to přehnal.
Takže ještě jednou omluva celému Kl free,děkuji za to že vlastně jste a
vážím si toho co pro síť děláte.
Se srdečnou omluvou
    Candy

"Skudlik" <skudlik na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:chu5n7$tmi$1 na lit.fsid.cvut.cz...