2 mailing listy (Was: Re: Synchronizace news -> mail)

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Září 2 17:23:29 CEST 2004

Ale já jsem príspevky neodebral ani predtím mailem, v tom je hácek...

Zkusím to zkontrolovat i v puvodní konferenci.

Díky za radu
BS

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:4137388F.9090908 na volny.cz...