2 mailing listy (Was: Re: Synchronizace news -> mail)

Svata Dedic garat na volny.cz
Čtvrtek Září 2 17:13:19 CEST 2004

I pro ostatni, kteri by mohli mit podobny problem, prosim ctete

BlackSUN wrote:
> Muzes se prosim podivat i na to, aby mi prispevky nechodily i mailem?
> Nedostanu se na to zruseni, i kdyz je divny, ze sem se na mailmana ani
> neregistroval, nevim, proc mi to chodi...

Skutecne NEJSI zaregistrovany uzivatel. Puvodni konference
kladno na klfree.net bezela na serveru MRSK.
Po Clenske schuzi jsme opakovane zadali jak majitele tak spravce o
predani seznamu e-mailu, abychom mohli konferenci bezbolestne migrovat
pod spravu klFree.

Do dnesniho dne (2.9.) se tak nestalo. Aby nebyli odberatele poskozeni,
zvolili jsme nahradni reseni: stara i nova konference je synchronizovana
s diskusni skupinou. Prispevky tedy putuji cestou

uzivatel -> oficialni kladno na klfree.net -> diskusni skupina -> MRSK ->
rozesilani uzivatelum.

Ti uzivatele, kteri uposlechli vyzvy a prehlasili se na OFICIALNI
konferenci si mohou sva nastaveni upravit, nebo pozadat o jejich upravu.
Ti, kterym posta nadale dochazi z MRSKu, se musi obracet na Frantiska
Vanka a Milana Krcmare - kteri podle zkusenosti na maily reaguji pozde,
pripadne vubec.

Doporucuji tedy VSEM - prihlaste se na skutecnou konferenci
kladno na klfree.net a pozadejte zminene pany o odstraneni z databaze na
MRSKovi.

Protoze jsme nedokazali primet od spravce a majitele MRSKu k jakekoliv
spolupraci, je posta stale dorucovana starou konferenci, ktera je zcela
neovladatelna.

Krome jineho ma tak vase e-mailove adresy stale k dispozici treti strana
(ne klFree) - coz zrovna BlackSUNovi pravdepodobne nevadi.

-Svata