Klfree není ZOO, ale zebry se u nás pasou také - Pohled do historie

Jiri Bulan bo.jo na volny.cz
Čtvrtek Říjen 28 14:05:51 CEST 2004

Jerry, máš pravdu, že na zpravodajském webu by takový komentář neměl co
dělat. Ale klfree.net není zpravodajský web. Je to informační server
jedné komunity. Neaspiruje na titul "zpravodajský server roku".

Komunitní síť nikdy ani nemůže dělat zpravodajství a proto Sváťův článek
je jeho článek - vyjádření jeho znalostí, vědomostí, postřehů.

J.Bulan