Klfree není ZOO, ale zebry se u nás pasou také - Pohled do historie

Svata Dedic garat na volny.cz
Čtvrtek Říjen 28 13:24:12 CEST 2004

Jerry! wrote:
> Sváťo, proč ten dovětek (myslím pohled do historie)?
>
> Osobně se domnívám že výše zmíněný odstavec by se hodil spíš do komentářů
> než do článku jako takového. Abych se přiznal, tak mě tak trochu uráží
> (nevím jak to jinak vyjádřit, chybí mi to správné slovo). Minulá rada to
> podělala, to je teď snad už každýmu jasný, ale je potřeba to touto formou
> opakovat?

Hmm... mozna ano, mozna ne. A predevsim nemluvim o minule Rade -- pokud
neco "podelali", jak rikas, tak predevsim to, ze vse viselo na 3-4
lidech a bez nich by lehlo.
To, ze prave klicovy clovek dela pomerne zasadni chyby je nevyhnutelne v
tom objemu praci. Jenze si nevytvarel kontrolni mechanismy, a to je
ciste jeho vlastni chyba.

BTW pred asi 3 tydny jednomu z kolegu jeho znamy (clen jineho sdruzeni)
polozil otazku ve smyslu "A jak vam muze to Klfree fungovat, kdyz pro
vas MilanK uz nedela" ?

Jenze ono WiFi zas neni TAK slozite aby mu rozumel jen jeden clovek v
celem meste - a ze zpetneho pohledu absolutni spolehani na usudek
jedince vratilo Klfree technologicky o temer rok zpatky. Zkusenosti a
postupy, ktere mezitim vyvinula jina sdruzeni se jaksi nepouzily.

Ale jinak souhlasim, ze ten zaverecny odstavec skutecne kazi clanek.

-Svata