Re: Klfree není ZOO, ale zebry se u nás pasou také - Pohled do historie

Hvozd debata na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 28 12:38:25 CEST 2004

Ahoj!

Myslim si, ze hruzne na tom je to, ze dotycny provozuje komercni wifi sit :
( To jedine by me  " urazelo "

Hvozd - Prevor

"Jerry!" <promne na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:clqg30$6bm$1 na lit.fsid.cvut.cz...