Klfree není ZOO, ale zebry se u nás pasou také - Pohled do historie

Jerry! promne na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 28 12:01:04 CEST 2004

Sváťo, proč ten dovětek (myslím pohled do historie)?

"Jak je zpětně vidět, přednášející by nejspíš potřeboval doplnit vědomosti
základních grafových algoritmů, počítačových sítí a především číst
dokumentaci. Bohužel místo studia začal Milan Krčmář (to byl ten
přednášející) - Datinel poskytovat právě v oblasti WiFi komerční služby."

Osobně se domnívám že výše zmíněný odstavec by se hodil spíš do komentářů
než do článku jako takového. Abych se přiznal, tak mě tak trochu uráží
(nevím jak to jinak vyjádřit, chybí mi to správné slovo). Minulá rada to
podělala, to je teď snad už každýmu jasný, ale je potřeba to touto formou
opakovat?

Jerry!