zruseni registrace na fóru

BlackSUN black.sun na datunel.net
Středa Říjen 27 12:47:35 CEST 2004

Kdyby šlo o někoho totálně neznámýho, tak to pochopim, ale tady bych
minimálně ten mail čekal, případně aspoň po ICQ zprávu typu hele, uprav si
ty údaje jinak tě zítra smáznu...

Trošku to v něčem je i o lidech... Ale jak každej umí..

BS

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/