Re: zruseni registrace na fóru

K5 darth.moula na seznam.cz
Středa Říjen 27 10:19:24 CEST 2004

"BlackSUN [pozorovatel]" není řádně vyplněný údaj a proto si vysloužil
výmaz, stejně jako cca dvacet dalších. Kdybychom měli obesílat všechny
"nepořádníky," nedělali bychom nic jiného. No a jestli máš problém
s uvedením reálného jména a příjmení, pak se do fóra neregistruj, číst si ho
můžeš i jako anonym, nic lepšího ti neporadím.

K5

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku news:clm9ae$sv9$1 na lit.fsid.cvut.cz...