Re: hokejová sezóna klfree.net..

Vilik1 hauptman na volny.cz
Úterý Říjen 26 12:22:35 CEST 2004

Pokud bude panovat oprvdu vseobecna shoda vsech citatelu - i tech co by tam
nesli, a presvedcite zodpovedne osoby, tak to sdruzeni zaplati, ale je tu
prilis ale a je to precedenc, ktery musime hodne rozvazit.
Vilik1

"Belerby" <belerby na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cll7os$qk2$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> [...]
> internetu...
> muze to byt i dle stanov toto ne ?
>

> Hlava II
> Cíle činnosti
>

> §3
>
> Cíle činnosti Sdružení jsou:
>     a) poskytování obecně prospěšných činností v oblastech informačních
> technologií,
>     b) podpora využívání Internetu a informačních a komunikačních
> technologií,
>     c) podpora šíření vzdělanosti, kultury a poznání.
>

> predevsim bod c) podpora kultury :-)
>
> takze nekde muzem zamluvit i pak nejake kulturni misto (hospodu)