Re: hokejová sezóna klfree.net..

Belerby belerby na seznam.cz
Úterý Říjen 26 12:08:24 CEST 2004

takze 22 lidi :-)

taky bruslit neumim ale pujdu, ani brusle nemam :-)

a navic myslim ze klfree by to klidne zaplatit mohlo, neni prece jen o
internetu...
muze to byt i dle stanov toto ne ?

Hlava II
Cíle činnosti

§3

Cíle činnosti Sdružení jsou:
    a) poskytování obecně prospěšných činností v oblastech informačních
technologií,
    b) podpora využívání Internetu a informačních a komunikačních
technologií,
    c) podpora šíření vzdělanosti, kultury a poznání.

predevsim bod c) podpora kultury :-)

takze nekde muzem zamluvit i pak nejake kulturni misto (hospodu) :-)))))))))

Belerby

"ostiarius" <ostiarius na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cll795$qiu$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> http://gw.opensolution.cz/samk/index.php?a=stranka&m=9&s=34
>
> tady je ceník...
>
> ostiarius ..... neumím bruslit
>
> "JaSt alias JaStik alias Strestik" <strestik na profinet.cz> píše v diskusním
> příspěvku news:cll6oi$qg5$1 na lit.fsid.cvut.cz...

když