OT: Spamming Vanbura

Mostock xradad na seznam.cz
Pondělí Říjen 25 15:03:58 CEST 2004

Vidis me napr takova husaaaaa ( tm jenik) nebo
:o)))))))))))))))))))))))))))))) vubec nevadi jen at si lidi ulevej aspon
jim to pomuze.tohle se da vzit v kliduz s humorem a usmevem ,ale kdyz se tu
lidi hadaj a nadavaj si skoro do zlocincu  tak je mi z toho nanic!!!!

Rada

"ip" <ivo na panacek.cz> píše v diskusním příspěvku
news:clisp8$k88$1 na lit.fsid.cvut.cz...