OT: Spamming Vanbura

ip ivo na panacek.cz
Pondělí Říjen 25 14:48:30 CEST 2004

vanbur wrote:
> OMLOUVAM SE DOTCENEMU STACI TI TO A KOLIK TO TOHO PRIJDE Z CIZINY A
> TAKY  ZADAS ABY TE VYNECHALI???? Nevadi priste si radsi koupim dorta a
> nacpu se  slo o pouhej zert a nekdo holt na to nema sorry.
> A jinak se bohuzel zname ale asi ti to nedoslo co antena? Jinak bych ti
> nic neposilal . cus bus .
> ne Mon, 25 Oct 2004 07:30:45 +0200 napsal/-a Michal
> <michaels na centrum.cz>  příspěvek následujícího znění::

Prosim zucastnene, aby se vzajemne uklidnili, ale tohle
je docela dulezity problem, at uz je odesilatelem
a prijemcem kdokoliv.

Mame (klfree) ve stanovach i neco jako osvetu, tak se
o ni ted pokusim:

V drevnich dobach internetu jsme se uzivatelum snazili
vstipit jista pravidla chovani, kterym se rikalo "net-etiketa",
ci jinymi zkratkami.
Jeji hlavni myslenka byla jednoducha:

"Uzivatele jsou ruzni, maji ruzne zpusoby pripojeni a ruzne nazory.
Je ty NUTNE neotravovat ostatni vlastnim chovanim."

Uvedomte si, ze stale jeste plati, ze e-mailova zprava
bude dorucena, ma-li nejvyse 50KB. Padesat kilobajtu!
Vse ostatni doruceno byt muze, ale nemusi.

Jsou stale lidi, kteri mail (a dalsi vyuziti internetu)
pouzivaji prevazne k praci a jen obcas k zabave.

Takze prosim velmi zvazujte, co, komu a proc posilate.

SPAM =(cca) "Nevyzadany mail" =(cca) "mail, ktery mi nekdo
poslal a ja jsem ho nechtel a po jeho precteni jsem si tim
zatracene jisty".

Ja mazu ve svych schrankach v soucasne dobe denne cca 60-100 spamu
(report na spamcop).
A kdyz mi nekteri i dobri znami poslou mail typu "rozesli 13 lidem, ...",
tak to pro me prestavaji byt "dobri znami".
Prosim vsechny, NEDELEJTE TO.

Stejne jako odpovidani na prispevky zde v newsech:

pokud opravdu potrebujete vyjadrit sve emoce po precteni
nejakeho prispevku stylem sady emotikon, nebo jinyi vykriky,
opravdu potrebujete tak siroke publikum?
Me opravdu nezajima a ZDRZUJE cteni vykriku
typu "HUUUSSSAAAAA!:-))))" nepodepsaneho autora, ktery
se asi nudi nekde na CVUT u genialniho Microsoft Outlooku.

Prakticky efekt takoveho chovani bude jedine ten,
ze lidi, ktere to otravuje, prestanou tyto newsy cist.
A zbydou zde jen ti ostatni ...

S pozdravem zucastnenym

Ivo Panacek