Logo

JaSt alias JaStik alias Strestik strestik na profinet.cz
Čtvrtek Říjen 21 11:06:02 CEST 2004

Nevim sice proc se tu rozhorela tato vasniva debata kolem pokladny, kdyz
to je vlakno o logu :-(
ale poporade ...

1) zejmena radni by se meli vyjadrovat presne a jednoznacne, aby nebylo
pochyb o tom co reknou (to nevylucuje fakt, ze jijich vyrok nekdo
prekrouti, ale pokud je to pisemne vyjadreni zahy dojde k rozuzleni).

2) pokladna se vede, pravda je ze mi trochu zamrazilo kdyz jsem se
docetl ze mel do pokladny BlackSUN vlozit nejake penize, protoze je tam
nemam vykazane, ale posleze se ukazalo ze penize jsou vlozeny na ucet a
proto nejsou vedeny v pokladne. Zprava KK na webu pojednava o tom co
bylo zjisteno z podkladu.
Kontrola vlastniho ucetnictvi i hospodareni probehne a na webu se o5
objevi zprava KK.

3) pokud ma nekdo z clenu jakoukoliv pochybnost o tom ci onom, necht
poda podnet KK k prosetreni.

JaSt

p.s.
Dale apeluji zejmena smerem k nekterym funkcionarum OS, aby se
vyvarovali jakychkoliv osobnich invektiv vuci clenum i neclenum. Jednou
jste zvoleni zastupci OS a podle toho se musite chovat. Pokud je proti
OS pachan nejaky prestupek, postupujte v souladu s platnymi zakony -
proto  jsme zvoleni do organu OS.
Totez plati pro cleny OS, pokud mate pochybnost podejte podnet k
provereni, pokud nepochodite a totez plati i ostatnim ucastnikum
konference, mohu doporucit prislusne organy at jiz na urovni statni
spravy, nebo samospravy.