Logo

K5 darth.moula na seznam.cz
Středa Říjen 20 20:21:32 CEST 2004

Správně! Leč řekl jsem, že hotovostním operacím se vyhýbáme jako čert kříži
a že pokladnu pokud možno mít nechceme.

Přesto jí máme, vedeme a používáme (tedy Vilik1), protože holt všude bezhotovostně
platit nejde. Ale: peníze do kasy vybíráme výhradně z účtu, nikoli od členů a peníze z kasy
nevyplácíme, pouze Vilík za ně nakupuje (samozřejmě už se povedly nějaké ty výjimky).

K5