takova uplne mala jednoducha mapka.. ale hezka.. ;)

Belerby belerby na seznam.cz
Středa Říjen 20 21:01:06 CEST 2004

Nechci nejak mlzit, ale nebylo neco takoveho uz na foru ?
Neposilal klfree zdrojaky ?

http://forum.klfree.matrixway.cz/viewtopic.php?t=27&highlight=mapa

Belerby

"Petr Smotek" <petr.smotek na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:cl5n2f$fa3$1 na lit.fsid.cvut.cz...