takova uplne mala jednoducha mapka.. ale hezka.. ;)

Petr Smotek petr.smotek na seznam.cz
Středa Říjen 20 14:51:11 CEST 2004

tak se asi zeptame kolegu ve vcela.net, urcite je s tim spojeny i nejaky
map server; nekdo ze studaku by si mohl pujcit gps-ku a ma hned krasne
tema seminarni prace.. ;) k5 mu to podepise, a dalsi jednicka je jista v
indexu.. ;))