takova uplne mala jednoducha mapka.. ale hezka.. ;)

Weyoun weyoun na kladno.cz
Středa Říjen 20 07:49:45 CEST 2004

To me pripomíná, az pojedu do Záp, www.zapy.cz tak se tam zeptám nejakých
online domorodcu jak to tam vypadá s inetem. Oni jsou v Czela.net a jedou
taky pres Sloane. Místní mají smulu, ze tam nebydlím:) jinak bych zcela
jiste dal anténu na kostel nebo zvonici, které jsou na kopci a vidí je
siroké okolí a já to mám hned u baráku:)

Ale ta jejich mapa je skvelá, alespon je prehled, odkud se pripojují i
ostatní clenové. Urcite by se nám neco taky takového siklo. Ne vsichni se
znají a vedí o sobe.

Internet (17.6.2004)
Nedávno zahájila firma Sloane Park Property Trust, a.s. provider, svou
cinnost na vodojemu. Sloane má ze Svémyslic optické vlákno do NIXu a k
poskytovateli zahranicní konektivity v Nemecku. Firma je snad nejvetsím
pronajímatelem optických tras u nás. Znamená to, ze v Zápech Sloane
poskytuje konektivitu komukoliv, vcetne nasí síte Czela.net, pocínaje
1-2Mbit/s (czela.net bere 8Mbit/s). Díky stálým clenským príspevkum muzeme
uvazovat o postupném pokládání optického vlákna. Letos pujde o I. cást v
Ostrove (pri budování chodníku). Wi-fi stále bezí, je na obzoru moznost
získání levnejsích pouzitých karet, jsou mozné postupné splátky, kdo máte o
internet zájem, ozvete se. Sít patrí rovným dílem vsem úcastníkum a tedy se
nase moznosti stále budou zlepsovat.

"Petr Smotek" <petr.smotek na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:cl31gn$7va$2 na lit.fsid.cvut.cz...