Logo

Petr Smotek petr.smotek na seznam.cz
Úterý Říjen 19 16:22:41 CEST 2004

hihihi.. nejak mi uniklo z vypraveni kdo je ten "clovek ktery dela zlo v
kolektivu. Vy ho znate." ;) treba ja ho neznam.. ;) trosku mi to
pripomina milanovu zpravu o technickem stavu site na predposledni vh,
pro kterou se vzil lidovy nazev "zcela mimo misu.." ;)) ja myslim ze
vetsinu lidi tady spise zajima, jak to bylo se subjekty pripojenymi na
klfree-jnn, kteri neplatili na ucet sdruzeni a s agitaci ohledne
prepojeni uzivatelu do "datinel/milank/ik" ;)