Logo

Hvozd debata na centrum.cz
Úterý Říjen 19 16:41:28 CEST 2004

Ahoj!

Psal si:
bohudik/bohuzel kvalita pripojeni
> do internetu prostrednictvim site sdruzeni, casto znacne prevysuje
> nabidku kterou jsou schopni poskytnout komercni isp obcanum a ti si
> pletou sdruzeni s necim cim neni a nemelo by byt.. ;)

Ja myslim ,ze spis nez ze ISP nejsou schopni.... je problem v tom ze ISP
nechteji : (. Neni se co divit! Dominantni postaveni ma na trhu stale
Telecom (+ Eurotel). Lidi net potrebuji, tak proc je neosolit.....nikdo jiny
jim ho nez my neda. To je jejich politika. Ale verme ze se to zlepsi.

S pozdravem.

Hvozd

"Petr Smotek" <petr.smotek na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:cl38bg$8ji$1 na lit.fsid.cvut.cz...

http://www.omegadesign.cz/engine.php?menu=produkty.logotypy.a.orbix.o_projektu&ctg_src=products/vizualni_styly/orbix/o_projektu