Logo

Petr Smotek petr.smotek na seznam.cz
Úterý Říjen 19 16:27:43 CEST 2004

Ja myslim, ze se sdruzeni nesnazi konkurovat subjektum poskytujici
podobne sluzby na komercnim zaklade, bohudik/bohuzel kvalita pripojeni
do internetu prostrednictvim site sdruzeni, casto znacne prevysuje
nabidku kterou jsou schopni poskytnout komercni isp obcanum a ti si
pletou sdruzeni s necim cim neni a nemelo by byt.. ;)