Logo

Svatopluk Dedic garat na volny.cz
Úterý Říjen 19 15:49:51 CEST 2004

jenik wrote:
> pokud by panovaly pratelske vztahy jako to bylo pred nastupem kretenu ,
> tak by se nic nemnenilo.

Tobe uz se "hvezdna pechota" nelibi a zmuzes se uz pouze na urazky ? No
i to necem vypovida.

> kde je zaplacen proud kterym sem zasoboval napajeni strechy ? kde je
> zaplacena prace ? stravil jsem stim rok a pul zivota. nocni akce u
> mrtvejch stroju na strechach, protoze nejakej XXX rval ze mu to nejde.

A ma byt ? Rvu ja, nebo nekdo z ostatnich ze jsme byli tu na Silveru, tu
na Prazske, Stepce, ... ? Kdyz te to tak zatezuje tak to nedelej a
nebrec jako male decko, ktere nevi co vlastne chce.

Ono taky jde nekam NEJIT a neco NEDELAT -- chce to jenom najit vic lidi,
kteri si ten cas udelaji na stridacku. No ale kdyz se planuje zalozeni
firmy, tak se prece nebude zbytecne rozsirovat tym zamestnancu...
Neuverim tomu, ze byste byli tak hloupi a nevedeli, ze 15 lidi neutahne
veskere prace.

I kdyz... v jednom o.s. pracuje lidi asi 10 a rozkladaji se na delce
pomali 30km, tak nevim.

> hmm, nas to bavilo. A hotovo. Dokud neprisel clovek ktery dela zlo v
> kolektivu. Vy ho znate.

Zlo v kolektivu... no to je legrace.
Pan se podili na necem co je prinejmensim fuserske vedeni organizace s
rozpoctem ~100 tisic/mesic a prinejhorsim fraudem za > 300.000 Kc a
mluvi o zlu v kolektivu.

> taky vam to preroste pres hlavu, protoze den ma 24hodin, a vy musite 9
> hodin makat a 7 hodin spat, mate zenu ? pritelkyni ? ja ano. a vlastni
> konicky. casu malo a zadarmo ani kure nehrabe zvlaste kdyz vidite ze na
> to lidi kaslou a dokazou jenom prudit.

No mozna jo ;) mozna ne. Rozhodne se snazime nejit ve stopach jistych
"kretenu", kteri si mysleli ze zvladnou vsechno sami.

> takze myslenka zrusit praci a venovat se vam, aby ste se vy mohli
> venovat necemu jinemu byla spravna.

Jiste, a ja bych ti za Tvou praci platil... ale kdyz uvazim ze v
porovnani s jinymi o.s. jsme technologicky pozadu asi o nejmene 3/4 roku
- radeji bych ty penize dal tomu, kdo svou praci skutecne umi.

> PS: ( kdo si chce nastudovat historii , navstivte www.czfree.net , je
> tam celkem slusnej threed kladno , dost prispevku s datumama a stim co
> se kde delo, casovou osu at si kazdy udela sam. ja toho svedkem byl, vim
> jak to bylo , je a bude )

A ja myslel ze jediny vsevedouci v Kladne je Milan Krcmar. No to jsou veci.

-Svata