Logo

jenik jenik na datunel.net
Úterý Říjen 19 14:58:17 CEST 2004

vysvetlim klfree-jnn

kdysy, nevim datum , 12.12.2000 ? prvni seassion v MC pak presun do spiraly
vy ste rikaly ( mozna i nasi soucasny useri ) ze chteji sosat, ja rikal
udelat intranet tak 20 lidi a pak na net.
nikdo to nerespektoval, tak sem se nasral a nekdy v lednu 2001 jsem
investoval 20k do HW pro wifi, prvni vsesmer sem dal benymu a k sobe
klienta.
trapily sme se stim 2 dny, delaly sme to uplne poprve , ale chodilo to.
pak se pripojil milank
a byl prvni spoj

behem dalsich mesicu a dnu pribivaly lide u benyho ( o problemech co
byly , myslim technicke , se zminovat nebudu )
kdyz nas bylo 50 zalozily sme sdruzeni. klfree-jnn svitilo u mne jeste
pred vznikem, a to uplne prvni sterbina co vyrobil beny, a my sme to
nejak daly dokupy ( obal atd... )
tedy u mne na balkone, z meho zarizeni svitila moje sterbina pres muj
kabel mym proudem, a prochazel pres to internet od benyho , pak od
krestana , pak od inway
pak doslo k prodeji HW ktery se odstehoval od benyho na stockholm, a AP
kamsi jinam.
pak sem prestehoval antenu, za pomoci kamaradu, na strechu a svitil
odtamtud.

tedy , ESSID klfree-neco , jsem propujcil sdruzeni , hw zarizeni jsem
propujcil sdruzeni, kanal taky, vysilam na nem uz pekelne dlouho.
pak prisly kreteni s zalobama, a VY si myslite ze bych mnel sklopit usi
a odevzdat rok sveho zivota nekomu kdo takhle jedna ?
co se odprodalo sdruzeni sem vratil a nahradil vlastnim HW. mam na to
papirovou dokumentaci.
misto pro vysilani je nasmlouvane pouze pro me vlastni ucely, a to
dosazeni konektivity. TJ: kdyby se nekdo motal nahore kolem anten , a
nebyl jsem to ja, byl by odveden policii CR. protoze takhle je to
dohodnuto. vysilaci misto pro nejake sdruzeni by neproslo, stalo by to
prachy.
pokud by panovaly pratelske vztahy jako to bylo pred nastupem kretenu ,
tak by se nic nemnenilo.

kde je zaplacen proud kterym sem zasoboval napajeni strechy ? kde je
zaplacena prace ? stravil jsem stim rok a pul zivota. nocni akce u
mrtvejch stroju na strechach, protoze nejakej XXX rval ze mu to nejde.

hmm, nas to bavilo. A hotovo. Dokud neprisel clovek ktery dela zlo v
kolektivu. Vy ho znate.

Takze rikam to jiz asi po sté.

nazev klfree jsem vymyslel ja. puvodne sme fungovaly na
klfree.webhop.net ( mam jeste image stranek ). s domenou mne predbehl
strestik :).
logo sem vyrobil ja. stranky jsem delal ja. essid u mne jsem vymyslel
ja, a provozuji ho pred i budu provozovat po. vysilaci kanal je obsazen
jeste pred vznikem sdruzeni.
router socka, je me vlasni P200MMX , imho Tulip ( jestli vite co to bylo
) byl taky muj stroj. Odprodal se sdruzeni cca po 6 mesicich provozu.
Smesne pod cenou.
prvni spoj v myslence klfree jsem postavil ja. misto toho aby jste byly
vdecny za to ze vam sel net dokazete akorat hazet spinu.
tj. nevim co po mne chcete. nahazeli ste na mne spinu. nasraly ste mne.
dejte mne pokoj. nechte mne zit.

za dobrotu na zebrotu.

taky vam to preroste pres hlavu, protoze den ma 24hodin, a vy musite 9
hodin makat a 7 hodin spat, mate zenu ? pritelkyni ? ja ano. a vlastni
konicky. casu malo a zadarmo ani kure nehrabe zvlaste kdyz vidite ze na
to lidi kaslou a dokazou jenom prudit.

takze myslenka zrusit praci a venovat se vam, aby ste se vy mohli
venovat necemu jinemu byla spravna.
zadnej tunel. tunel na vas delaji akorat ti, kteri jiz vedi ze to tak
nejde, ale rikaji vam ze se to da zvladnout. ono se to dá i nedá.

opravdu mne dokaze urazit to ze clovek pro vas neco dela, nebo delal, a
vy se dokazete odvdecit takhle.
mno co se da delat. zatahli ste do toho politiku, tak si to delejte jak
chcete, ja se snikym hadat nebudu.

nechapu, proc si neveme priklad z parlamentu. samej tunelar, hadaj se o
prachy a na lidi kaslou.
jaky mate pocit z VH ? kolik jich jeste bude :) !

pocitam ze na tento email prijde spousta hnusnych odpovedi. takze si
klidne piste, ja reagovat nebudu. mam svych starosti dost.
pokud nekdo polozi inteligentni dotaz klidnym tonem , rad odpovim.

kdo to docel az sem , ma muj respekt.

cau wifilidi

PS: ( kdo si chce nastudovat historii , navstivte www.czfree.net , je
tam celkem slusnej threed kladno , dost prispevku s datumama a stim co
se kde delo, casovou osu at si kazdy udela sam. ja toho svedkem byl, vim
jak to bylo , je a bude )