Logo

BlackSUN black.sun na datunel.net
Úterý Říjen 19 14:45:30 CEST 2004

Dobrý postreh, souhlasim.

K tomu pripojim jenom muj pocit, ze sdruzení se snazí urcitým vecem ci
subjektum konkurovat, ale fakt si to vystihl dobre a s tim musim souhlasit.

<FUN> To si asi nekam zapísu :-) </FUN>

BS

"Petr Smotek" <petr.smotek na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:cl31bc$7va$1 na lit.fsid.cvut.cz...

http://www.omegadesign.cz/engine.php?menu=produkty.logotypy.a.orbix.o_projektu&ctg_src=products/vizualni_styly/orbix/o_projektu