Logo

Petr Smotek petr.smotek na seznam.cz
Úterý Říjen 19 14:28:11 CEST 2004

zdravim,
  ja bych se jako clen asi branil, i tech x tis. se da vynalozil
ucelneji; nejak mi unika smysl debat okolo loga klfree, proc musi byt
super a nej, kdyz ma prezentovat obcanske sdruzeni? nemame a nebude mit
zadnou konkurenci, z podstaty os. jsme jenom zajmova skupina lidi kteri
se k tomuto ucelu sdruzuji pod hlavickou sdruzeni; nebudeme "snad" nikdy
nikomu konkurovat, snazime se prece jenom naplnit potreby clenu
sdruzeni..; pomalu zacinam byt alergicky na slovo profesionalni, snazme
se delat veci nejlepe jak umime (coz se soucastnemu vedeni dari), ale
nesnazme se byt az tolik profesionalni.. ;)) pozn. k www: nebylo by
lepsi u montazi uvadet misto neosobniho "technici" jmena/prezdivky lidi
kteri se na te ktere akci zucastnili?
hihi, sorry, dneska jsem v noci moc nespal, tak uz pisu takovy blbiny..
;)) ale precetli jste to az sem.. ;))