Logo

Belerby belerby na seznam.cz
Sobota Říjen 16 16:06:36 CEST 2004

Ja tedy nevim, ale tak kdyz neco existuje to je jedna vec, jeste se musi
najit nekdo kdo to udela...
Ja myslim ze jestli se toho chces chopit, tak ti muze urcite rada zaslat ty
loga a ty udelas hlasovaci system, ja v tom problem nevidim :-)

Belerby

"Radek" <pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ckr257$efn$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Ja bych byl take pro, aby si clenove svoje logo vybrali sami ... v pripade
> nejakeho predvyberu od rady (netusim, kolik lidi se vlastne prihlasilo)
aby